طراحی سایت

طراحی سایت برای مزون و لباس فروشی

طراحی سایت لباس فروشی و مزون لوکس

طراحی سایت مزون و لباس فروشی را اگر به تیمی ماهر بسپارید، قطعاً با بازدهی بالایی در کوتاه مدت روبرو خواهید شد. بسیاری از فروشندگان به این آگاهی رسیده‌اند که اگر در بستر اینترنت فعالیت کنند، با سودآوری بالایی روبرو خواهند شد؛ چراکه از سراسر ایران می‌توانند مشتریان خود را داشته باشند. به همین دلیل، گروه طراح کانون تبلیغاتی فرمو شما عزیزان را در این حوزه تنها نمی‌گذارند.

طراحی سایت مزون لباس

طراحی سایت مزون لباس

امکانات طراحی سایت مزون و لباس فروشی

برای طراحی سایت مزون و لباس فروشی طراح باید امکانات و بخش‌های مختلفی را پیاده‌سازی کند. هرچقدر طراح ذهن خلاقانه‌تری داشته باشد در ارائه امکانات هم بهتر عمل می‌کند. مهارت طراح باعث می‌شود که بتواند به ریزترین جزئیات مربوط به امکانات هم توجه نشان داده و عملکردی تضمین شده را ارائه دهد. در ادامه به بررسی مختصر ولی مفید امکانات لازم در این نوع طراحی اشاره می‌کنیم.

·         دسته بندی محصولات

در این قسمت از امکانات طراحی سایت مزون و لباس فروشی باید کلیه محصولات را دسته‌بندی کرد و سپس در صفحه‎ای مجزا آن‌ها را با جزئیات کامل نمایش داد. باید توجه داشت که اگر محصولات دارای برند خاصی هستند، آن‌ها را جداگانه در دسته‌بندی قرار داد.  اینکار باعث راحتی کاربر در حین انتخاب آن‌ها می‌شود.

·         صفحه مد و فشن

بدون شک در طراحی مربوط به مزون و لباس فروشی باید صفحه‌ای را هم قرار دارد که آخرین اخبار مد و فشن در این صفحه جای می‌گیرد. کسانی که سایت‌های مزون ولباس را دنبال می‌کنند، صد درصد به مد و فشن هم علاقه زیادی دارند و طراحی این صفحه می‌تواند نرخ بازدید را افزایش دهد. هرچقدر این صفحه پربار تر باشد، قطعاً مشتریان بیشتری به استفاده از خدمات سایت تمایل خواهند داشت.

مشاهده
کاربرد فضای مجازی بر کسب و کار در اینترنت

·         صفحه تماس با ما

طراحی این صفحه باید بسیار هوشمندانه باشد؛ چراکه مشتریان از طریق این صفحه می‌توانند با شما در ارتباط باشند. شماره تلفن، آدرس شبکه‌های اجتماعی، فرم ارتباط و اطلاعات اینچنینی دیگر همگی باید در این صفحه قرار بگیرند. کامل بودن اطلاعات این صفحه باعث اعتبار هرچه بیشتر سایت می‌شود.

·         صفحه درباره ما

صفحه درباره ما را جدی بگیرید؛ زیرا این صفحه باعث می‌شود که مشتریان شما را بشناسند و از خدمات شما با خیال راحت و آسوده استفاده کنند. متأسفانه برخی از طراحان ناوارد به این صفحه آنچنان که باید و شاید توجه نمی‌کنند و بازدهی سایت را کاهش می‌دهند. شما باید در این صفحه در مورد نحوه آغاز به کار خود، جوایزی که دریافت کرده‌اید و بسیاری از اطلاعات اینچنینی دیگر صحبت کنید. اگر از فضای داخلی کار هم چندین عکس را در این بخش منتشر کنید، شک نکنید که با افزایش مشتری روبرو خواهید شد.

·         فرم ثبت نام

فرم ثبت نام بخشی است که کاربرانی که قصد استفاده مداوم از خدمات سایت را دارند از این فرم استفاده می‌کنند. معمولاً برای طراحی سایت مزون و لباس فروشی، این قسمت به صورتی است که کاربر باید اطلاعاتی مانند نام و نام خانوادگی، شماره موبایل یا ایمیل و اطلاعات این‌چنینی دیگر را وارد کند. معمولاً در صورت عرضه محصول جدید و تخفیفات ویژه از طریق این فرم که اطلاعات کاربر را در اختیار دارد، اطلاع رسانی انجام خواهد شد.

·         بخش نظرات و پیشنهادات

شما برای بالا بردن کیفیت خدمات خود به این بخش قطعاً نیاز دارید. مشتریان بعد از استفاده از محصول و خدمات شما نظر خود را اعلام می‌کنند و شما می‌توانید نقاط قوت و ضعف خود را بشناسید و این روی عملکرد شما تأثیر ویژه‌ای خواهد داشت. اینچنین میزان رضایت و عدم رضایت مشتریان هم مشخص می‌شود و مشتریان دیگر با مطالعه نظرات می‌توانند راحت‌تر تصمیم بگیرند.

مشاهده
طراحی سایت ارزهای دیجیتال

·         صفحه پرداخت و درگاه بانکی

بعد از ثبت سفارش، مشتری باید به صفحه پرداخت مراجعه کند تا خرید خود را به ثبت برساند. اطمینان و امنیت این صفحه بسیار موضوع حائز اهمیتی است. در این صفحه بخشی هم به عنوان پشتیبانی آنلاین باید وجود داشته باشد که اگر مشتری با خطایی روبرو شود، بتواند از این خدمات پشتیبانی به راحتی استفاده کند.

·        ریسپانسیو

امروزه مردم تنها از کامپیوتر برای استفاده از صفحات وب استفاده نمی‌کنند، بلکه گوشی موبایل و تبلت هم از جمله پراستفاده‌ترین وسایل به شمار می‌آیند. ریسپانسیو در طراحی سایت مزون و لباس فروشی بسیار موضوع مهمی است که اهمیت آن را نمی‌توان نادیده گرفت. اینچین کاربر با هرنوع پلتفرمی وارد سایت شما شود، بدون مشکل می‌تواند از تمامی بخش‌های سایت استفاده کند.

·         طراحی صفحه گالری

جذابیت بصری یکی از مهم‌ترین فاکتورها در طراحی سایت مربوط به مزون و لباس فروشی است. شما باید عکس‌هایی باکیفیت را از محصولات خود منتشر کنید تا مشتریان با توجه به آنچه در گالری شما مشاهده می‌کنند، بتوانند هوشمندانه انتخاب کنند.

طراحی سایت لباس فروشی و مزون لوکس

طراحی سایت لباس فروشی و مزون لوکس

مزایای طراحی سایت برای مزون و لباس فروشی

طراحی سایت مزون و لباس فروشی به شما کمک می‌کند تا هر مکانی که فروشگاه خود را راه اندازی می‌کنید، بدون در نظر گرفتن موقعیت مکانی فروشگاه شما دیده شود و مشتریان از سراسر کشور بتوانند از شما خرید کنند. بستری مانند اینترنتی بهترین گزینه برای برند سازی است؛ چراکه اگر شما فردی خلاق هستید، می‌توانید طرح‌های متفاوت خود را در این بستر به نمایش بگذارید.

مشاهده
طراحی سایت گیاهان دارویی

معمولاً در سایت می‌توان بخشی را به عنوان گالری در نظر گرفت که این خود باعث می‌شود تا مشتریان محصولات را به بهترین شکل ممکن مشاهده و سپس نسبت به خرید آن‌ها اقدام کنند. به خاطر داشته باشید که استفاده از رنگ‌های گرم قطعاً معجزه می‌کند. اینترنت فضایی است که باعث می‌شود همیشه به‌روز باشید و نیازی به تبلیغات هنگفت نداشته باشید.

بهترین طراحی سایت مزون و لباس‌فروشی

بهترین طراحی سایت مزون و لباس‌فروشی

سخن پایانی

در مورد مزایا و بخش‌هایی که طراح باید در طراحی سایت مزون و لباس فروشی مدنظر قرار دهد با شما عزیزان صحبت کردیم. کانون تبلیغاتی فرمو یکی از به‌روز ترین سایت‌هایی است که شما می‌توانید برای انجام یک طراحی پربازده انتخاب کنید. این کانون تبلیغاتی در دراز مدت سابقه درخشانی را از آن خود کرده است و به همین دلیل، با تعرفه مناسب با کیفیت‌ترین طراحی را ارائه می‌دهد. تنها کافی است با مشاورین ما در این کانون به صورت آنلاین در ارتباط باشید تا با هزینه‌های مربوطه آشنا شوید و بتوانید در کوتاه مدت سایت خود را راه اندازی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *