طراحی سایت

طراحی سایت زیارتی

نحوه طراحی سایت زیارتی

سایت زیارتی امروزه بسیار بازخورد مثبت دریافت می‌کند. به همین دلیل، نحوه طراحی سایت بسیار موضوع مهمی به شمار می‌آید. توجه داشته باشید که تنها قیمت طراحی نباید در اولویت قرار بگیرد، بلکه مهارت و تجربه تیم طراحی و امکاناتی که ارائه می‌دهد در اولویت باید قرار بگیرد. سایت‌های زیارتی اگر کوچکترین عیب و ایرادی داشته باشد، روی کیفیت کار و جذب کاربران دچار مشکل می‎شوند و به همین دلیل، ما به شما توصیه می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر با این مقاله از سری مقاله‎های کانون تبلیغاتی فرمو با ما همراه باشید.

نحوه طراحی سایت زیارتی

نحوه طراحی سایت زیارتی

سایت زیارتی چه امکاناتی دارد؟

سایت زیارتی صد درصد باید به گونه‌ای طراحی شود که کیفیت آن در اولویت قرار بگیرد. در این بین، امکانات متفاوتی را هم می‌توان انتظار داشت.

  • توجه داشته باشید که یکی از امکانات اصلی که برای طراحی سایت زیارتی می‌توان در نظر گرفت، بخش عمومی سایت است که باید در مورد ماهیت و خدمات سایت توضیحاتی را ارائه دهد.
  • قسمتی دیگر که بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد، بخش مربوط به تور‌های زیارتی است و در این قسمت معمولاً باید در مورد مقصد سفرهای زیارتی اطلاعاتی را کاربر در این بخش به دست آورد.
  • قسمت دیگری که باید طراحی شود، مربوط به قسمت اخبار به اطلاعات به‌روز در مورد سفرهای زیارتی است که این بخش باید با مقالات به روز طرحی و پشتیبانی شود.
  • قسمتی برای مدیریت فایل‌ها تصاویر هم باید وجود داشته باشد که این خود یکی از امکانات کلیدی به شمار می‌آید.
  • توجه داشته باشید که باید قسمتی را هم برای اماکن زیارتی و جاذبه‌های ان منطقه در نظر گرفت تا کاربران بتوانند برای سفر زیارتی خود تصمیم‌گیری بهتری داشته باشید.
  • قسمتی باید در مورد تور زیارتی، امکان ثبت نام و خرید تور زیارتی هم وجود داشته باشد که کاربر بتواند به سادگی از خدمات تور زیارتی استفاده کند.
  • ممکن است سایت ارائه‌دهنده تورهای زیارتی ترکیبی هم باشد که این خود باید بخش مجزایی را به خود اختصاص دهد.
  • بخش مهم دیگری که برای سایت‌های زیارتی وجود دارد، بخش مدیریت کاربران است.
  • البته ماجرا به همین‌جا ختم نمی‌شود؛ چراکه امکانات دیگری نظیر بخش نظر سنجی و پرسش و پاسخ را هم باید طراح مدنظر داشته باشید.
  • سایت‌های زیارتی باید درگاه‌های بانکی معتبری داشته باشند تا کاربران بتوانند به‌راحتی به رزرو تور مورد نظر زیارتی خود بپردازند که این امکان به بخش رزرو و خرید آنلاین بلیط مربوط می‌شود.
  • البته دسته‌بندی هتل‌ها را هم در این بین نباید نادیده گرفت.
امکانات سایت زیارتی

امکانات سایت زیارتی

طراحی سایت زیارتی چه ویژگی هایی دارد؟

در طراحی سایت زیارتی باید این نکته را به خاطر داشته باشید که اگر ویژگی‌های لازم را سایت نداشته باشد، نمی‌توان انتظار بازدهی قابل قبول را از آن داشت. اولین و مهم‌ترین ویژگی مربوط به بخش جستجوی سایت می‌شود تا کاربر بتواند به بخش‌های مربوطه دسترسی کامل بدون اتلاف وقت داشته باشد.

مشاهده
طراحی سایت انواع مصنوعات چوبی " مبلمان، میز، ترمو "

بخش نظرات هم یکی دیگر از ویژگی‌هایی است که نمی‌توان نادیده گرفت. به این دلیل که در این قسمت کاربران در مورد خدماتی که از سایت دریافت کرده‌اند صحبت می‌کنند و دیگر کاربران می‌توانند به مجموعه مورد نظر برای استفاده از خدمات بیشتر اعتماد کنند.

ویژگی مهم دیگر هم قابلیت واکنش‌گرا بودن سایت است.  ریسپانسیو بودن  سایت باعث می‌شود تا کاربران با هر نوع پتلفرمی بتوانند از خدمات سایت به نحو احسنت بهره‌مند شوند و چیدمان صفحه را به درستی مشاهده کنند و این یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها به شمار می‌آید.

Analytics روشی است که برای پیگیری عملکرد سایت مورد استفاده قرار می‌گیرد. اینچنین گزارشی ماهانه در اختیار صاحب سایت قرار می‌گیرد تا بتواند به تحلیل بازخورد و رشد سایت خود بپردازد. پیوندهای ویدئویی هم یکی دیگر از ویژگی‌هایی است که نمی‌توان آن را نادیده گرفت؛ چراکه مخاطب اینچنین می‌تواند تصمیم‌گیری هوشمندانه‌ای داشته باشد. وبلاگ هم از جمله ویژگی‌های دیگری است که نمی‌توان آن را نادیده گرفت که در این بخش، مقالات به روز منتشر می‌شوند که این مقالات سئو شده بوده و از شرایط متنی و تصویری قابل قبولی برخوردار هستند.

توجه داشته باشید که ویژگی مانند شبکه‌های اجتماعی باعث می‌شود تا کاربرانی که از خدمات سایت زیارتی استفاده می‌کنند بتوانند تجربیات خود را از طریق شبکه‌های اجتماعی به دیگر کاربران از طریق سایت انتقال دهند. سیستم رزرو بلیط را هم نباید نادیده گرفت، به این دلیل که امروزه مردم از طریق سایت‌های اینترنتی در فصول مختلف برای رزرو آنلاین جهت سفر زیارتی اقدام می‌کنند.

ویژگی‌های طراحی سایت زیارتی

ویژگی‌های طراحی سایت زیارتی

عوامل مؤثر در هزینه طراحی سایت زیارتی

استاتیک یا داینامیک بودن وب سایت از جمله عوامل مهم روی هزینه طراحی سایت زیارتی است. سایت داینامیک شاید در ابتدا هزینه بالایی داشته باشد اما در ادامه شما را با شرایط ایده آل‌تری روبرو می‌کند. اینکه سایت شما کدنویسی شده باشد یا اینکه CMS باشد هم قطعاً روی هزینه بی‌تأثیر نیست.

مشاهده
طراحی سایت تجهیزات دندانپزشکی

المان‌های گرافیکی را هم نمی‌توان نادیده گرفت که بی‌تأثیر نیستند. این المان‌ها کمک می‌کنند تا کاربران بتوانند تعامل بهتری با سایت شما برقرار کنند ولی به هر حال، هزینه استفاده از این المان‌ها هم کم نیست. اگر سایت شما از آن جمله سایت‌هایی باشد که از چندین زبان پیروی می‌کند، باید هزینه بیشتری را بابت چند زبانه بودن در نظر بگیرید. سایت‌های چند زبانه معمولاً به سئوی پیشرفته‌تری هم نیاز دارند.

احتمالاً بدانید که هزینه سئو و بهینه سازی هم کم نیستند. اگر سایت شما مطابق با الگوریتم‌های گوگل ساخته نشوند، طبیعتاً نمی‌توان انتظار یک بازدهی درست و معقولانه را داشت.

هزینه طراحی سایت زیارتی

هزینه طراحی سایت زیارتی

سخن پایانی

در مورد امکانات، ویژگی‌ها و قیمت سایت زیارتی با شما به صورت مختصر ولی مفید صحبت کردیم. سایت‌های زیارتی امروزه بهترین گزینه برای استفاده از خدمات تور زیارتی به صورت آنلاین و اینترنتی است. معمولاً مردم از خدمات آنلاین بیشتر استقبال می‌کنند و به همین دلیل، طراحی سایت‌های اینچنین امروزه بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرند. کانون تبلیغاتی فرمو از جمله مجموعه‌های معتبری است که شما می‌توانید از این مجموعه خدماتی مانند طراحی سایت را با قیمت مناسب در کمترین زمان ممکن انتظار داشته باشید. کیفیت بالای پروژه با تحویل به موقع، از جمله معیارهای انتخاب این مجموعه باسابقه است. تنها کافیست برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین و کارشناسان ما به صورت آنلاین  و تلفنی در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *