گرافیک, لوگو, مقاله

راهنمای طراحی لوگو برای مزون لباس

طراحی لوگو برای مزون لباس می تواند بیشترین تاثیر را بر روی جذب مشتری داشته باشد. امروزه بسیاری از تولید کنندگان به منظور رونق بخشیدن به کسب و کار خود تبلیغ را بهترین روش روش می دانند چرا که به جرأت می توان گفت، این روش یعنی تبلیغ کردن بهترین راهکار برای معرفی به بازار هدف و در نتیجه جذب مشتری بیشتر است. اکثر آن هایی که مزون لباس دارند، معتقد هستند تنها راه ماندن در گردونه رقابت و موفق شدن، استفاده از راهبرد تبلیغاتی می باشد. برای این امر روش های مختلفی وجود دارد که طراحی لوگو برای مزون لباس از کارآمدترین این راهکارهای تبلیغاتی به شمار می آید، زیرا از این طریق می توان بسیار زیرکانه برند تجاری خود را به دیگران معرفی نمود.

طراحی لوگو حرفه ای برای مزون لباس

طراحی لوگو حرفه ای برای مزون لباس

نقش طراحی لوگو برای مزون لباس در جذب مشتری

در ابتدای امر می خواهیم به نقش این آیتم در جذب مشتری بپردازیم، این که طراحی یک آرم چطور می تواند سبب ایجاد رغبت و کشش در مشتری شود.

از مهمترین نقشی که طراحی لوگو دارد، ثبت تصورات ذهنی می باشد. امروزه بسیاری از شرکت های تولیدی و خدماتی برای تسخیر اذهان مشتری از نشان تجاری استفاده می کنند. لوگو این قدرت را دارد که بتواند در ذهن مشتری حکاکی شود.

طراحی لوگو اگر از نظر رنگ، شکل و سایر موارد به طور حرفه ای انجام گیرد می تواند در ذهن افراد حک شود و مشتری می تواند آن را تا مدت های زیادی به خاطر بسپارد و اگر زمانی به مزون لباسی نیاز داشته باشد بی تردید مزون لباس شما در جلوی چشمانش نقش می بندد. بدین ترتیب کاربردی ترین نقش طراحی لوگو برای مزون لباس، جذب مشتری و تبدیل آن ها به مشتریان دائم و همیشگی است.

مشاهده
نشانه به شیوه مونوگرام

علاوه بر این، لوگو می تواند به بهترین شکل برای شما برندسازی نماید؛ این که مشتریان بفهمند شما چه کسی هستید، چه کاری انجام می دهید و چه هدفی را دنبال می کنید. در واقع طراحی لوگو می تواند سنگ زیر بنای برند شما باشد. و به بهترین شکل ممکن معرف کسب و کار به مخاطبان و بازار هدفتان باشد.

لوگو ترکیبی ( تلفیقی ) برای مزون لباس

لوگو ترکیبی ( تلفیقی ) برای مزون لباس

انواع طراحی لوگو مزون لباس

همه لوگو ها به یک شکل طراحی نمی شوند بلکه دارای انواع مختلفی هستند که در زیر به آن ها اشاره می کنیم:

  • طراحی لوگو اسم ( تایپ ) : در این نوع طراخی اسم مجموعه با فونت اختصاصی یا به صورت دست نویس طراحی میشود.
  • طراحی لوگو تصویری: از یک تصویر خاص برای نشان دادن و مفهوم رسانی استفاده می گردد.
  • طراحی لوگو ترکیبی: ترکیبی از تصویر و واژه است. یعنی فرد در کنار نشان تجاری از یک واژه نیز استفاده می کند.
  • مونوگرام: طراحی اولبن حرف اسم مجموعه اگر چند کلمه ای باشد طراحی اول هر کلمه با فونت اختصاصی
طراحی لوگو مدرن برای مزون لباس

طراحی لوگو مدرن برای مزون لباس

راهکارهای طراحی لوگو مناسب و تاثیر گذار برای مزون لباس

برای این که لوگو بتواند به خوبی در ذهن مخاطب حک شود می بایست به صورت کاملا اصولی و حرفه ای طراحی گردد از این رو پیاده سازی یکسری راهکار می تواند در این زمینه تاثیر گذار باشد:

  • رنگ لوگو:

یکی از آیتم های تاثیر گذار در جذب مشتری است که می بایست با توجه به برند و مخاطبان شما باشد. از آنجایی که مشتریان مزون لباس، خانم ها و دختران جوان هستند، استفاده از رنگ های متناسب می تواند اصالت و هویت برند شما را نمایان تر سازد.

  • سایز لوگو:

متناسب بودن اندازه لوگو خیلی مهم است. لوگو باید در سایزی طراحی شود که به راحتی بر روی یقیه لباس دوخته شود و از طرفی به چشم بیاید. منظور از سایز ابعاد  نسبی میباشد که به راحتی بر روی تگ های لباس قابل مشاهده باشد

مشاهده
طراحی سایت تهران

 

  • فونت تایپوگرافیکی لوگو:

امروزه استفاده از فونت های فانتزی و دست نویس بسیار محبوب شده و توانسته کششی خاص در مشتری ایجاد کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *