Blog

تغییراتی ساده در طراحی لوگو

توسط گرافیکدر 27 اکتبر 2019

در مباحث گذشته،راجب طراحی لوگو و اهمیت آن در کسب و کار،ویژگی های لوگو و… صحبت کردیم.در این مطلب قصد داریم تا باهم تغییراتی را که به شما کمک می کند تا نشانه ای بدیع و متفاوت داشته باشید را بررسی کنیم.

نشانه ها بسیار قابل تغییر و تحول هستند و البته تجزیه پذیر!

منظور از تجزیه چذیر این است که نشانه ها می توانند به اجزای کوچک تری تقسیم شود و در نهایت این اجزا کل را بسازند!

وقتی یک جزء از یک نشانه را می بینید بطور ناخودآگاه کل آن را تصور می کنید.همین ویژگثی باعث تغییرات بزرگ در نشانه ها است…

می توان با ایجاد تغییراتی جزئی در نشانه ها،کل متفاوتی ساخت.در ادامه تغییراتی ساده با نتیجه تای خلاق را برسی می کنیم!

جا به جایی و وارونگی دئر طراحی لوگو:

شما می تونید نشانه ی خود را در جهت های مختلف بچرخانید و ؟آن را حتی وارونه هم کنید.تغییرات در زاویه دیبد هم بسیار موثر است.

بزرگ و کوچک کردن :

این دو ویژگی گاهی کمک بزرگی برای بیان مفاهیم قدرت،سرعت،زمان و اندازه است.

حذف کردن در طراحی لوگو :

حذف یک جزء از کل نشانه باعث ایجاد انتزاع در طرح می شود.جزئی را حذف کنین که به کل آسیب نرساند.

تقسیم کردن:

همان کلیت را به جزء های مختلف تقسیم کنید و در نهایت معرف همان کل باشند.

جان دادن:

گاهی تلفیق ویژگی انسانی با نشانه بامزه و جالب است! آن را  در طراحی لوگو امتحان کنید!

تکثیر و تکرار یک نشانه:

این کار باعث تاکید و اهمیت،ایجاد یک شکل دیگر ،نشان دهنده ی حرکت و حتی نوعی بافت است.

مشاهده
بررسی کلی طراحی لوگو

ذهن خلاق هنرمندان قابلیت ایجاد طرح هایی بدیع و خلاق را دارد. آشنایی با قوانین مبانی هنر های تجسمی و و خلاقیت به شما کمک می کند تا در کنار سادگی نشانه ای نو و خلاق را طراحی کنید.

ما در کانون تبلیغاتی فرمو در تلاش هستیم تا نکات کاربردی در طراحی گرافیک را بیان کنیم تا کمک کننده ی طراحان گرامی باشد.با تشکر از نگاه شماJ

1 دیدگاه
  1. […] طراحی لوگو برای شرکت کار ساده‌ای نیست؛ چراکه یک سری ویژگی‌هایی دارد که طراح باید مدنظر قرار دهد.سادگی اولین و مهم‌ترین معیار در طراحی لوگو است، البته سادگی در عین خلاقیت منظور اصلی ما است. هرچقدر طرح ساده و بدون حاشیه‌تر باشد، قطعاً نتیجه پایانی کار، تحسین برانگیزتر خواهد بود. به این دلیل که لوگوی ساده به راحتی قابل شناسایی و فهم است و لازم نیست مشتری زمان زیادی را بیندیشد تا به معنی آن پی ببرد. […]

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *